ADR-Dakwinkel BV

ADR-Dakwinkel BV

ADR is de onestop-shop op het gebied van daken, rookkanalen en waterafvoer! Wij voorzien de consument van tips, advies en totaalpakketten voor het uitvoeren van hun dakwerkzaamheden.

Wij willen alle klussers ondersteunen in het bereiken van een optimale afronding van de klus. Het geeft dan ook een voldaan gevoel wanneer je zelf een klus hebt verricht. Vanuit dat standpunt is ADR-Dakwinkel opgericht. Wij bieden de consument kwalitatief goede producten tegen een betaalbare prijs aan zodat elke doe-het-zelver op het dak aan de slag kan!

Wie zijn wij?
Opgeteld hebben we tientallen jaren aan kennis binnen de bouwwereld. Deze kennis delen we graag! Het motiveert ons om de klussers te voorzien van de juiste informatie waardoor ze goed voorbereid aan de slag kunnen. We zijn werkzaam in een informele branche en spreken onze klanten op een toegankelijke manier aan. Op deze manier maken we onze communicatie laagdrempelig en begrijpelijk.

Er gaat hier geen dag voorbij zonder humor en creativiteit. De positieve sfeer op de werkvloer zorgt voor een gemotiveerde werkomgeving waardoor we de klant enthousiast en hulpverlenend te woord kunnen staan.

Openingstijden

Whatsapp: 073 6900161
9,6

• Robert Demmers Maastricht
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Geleverde bestelde materialen op de afgesproken tijd/dag geleverd.
    Materialen waren van de juiste kwaliteit.
    Prima zaak, kan je goed zaken mee doen.

• Jeroen
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Hele fijne firma. Denken goed mee en geven deskundig advies. Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld met de vraag of ik niet iets vergeten was. Na het toesturen van foto's van mijn dak bleek dat de bestelling goed was. Het feit dat er iemand meekijkt die er echt verstand van heeft, vind ik geweldig.

Bij levering was ik niet thuis maar na overleg met de chauffeur werd alles netjes achten het huis gezet. Echt heel goed!

Ik raad iedereen aan bij ADR-Dakwinkel te bestellen.

• Hoe beoordeel je ADR-Dakwinkel BV?

Review voor ADR-Dakwinkel BV

Een verzinkt daklooprooster besteld. De andere dag werd ik gebeld dat deze niet meer op voorraad bleek te zijn. Wel was er nog een zwart exemplaar, deze was iets duurder maar kon ik voor dezelfde prijs krijgen. Dus dat maar gedaan zodat ik de andere week een dakkapel kon gaan schilderen waar ik anders slecht bij kon komen. Top dat ze belden en met een oplossing kwamen, dat maak je niet vaak mee bij een webshop. Dus de 5 sterren zijn dik verdiend!

• Jurgen
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Dakpanlijm in kleur, gewoon helemaal goed

• Janita
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Bestellen ging makkelijk en aflevering was prima.

Fantastisch Janita, dankjewel!

• Alain
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Top kwaliteits materiaal aan een correcte prijs en dit dan ook nog eens snel thuis geleverd 👍

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fantastisch om te horen Alain! Dankjewel :)

• Sjaak Verwaal
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Goed product, makkelijk bestelproces, goede prijs en supersnel geleverd. TOP

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Helemaal top om te horen Sjaak!

• Rob
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Super snelle service en de volgende dag in huis.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Daar doen we het voor Rob!

• Jan
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Duidelijke info op site en snelle levering

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Zo doen we het graag Jan! Bedankt!

• Ferry
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle levering, fijne website, vriendelijk te woord gestaan, en vriendelijk geholpen bij afhalen, fijn dat dat kon, is zeker niet altijd.
    Prima prijs kwaliteit!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Zo proberen we ons ook te onderscheiden Ferry :) Bedankt voor het mooie compliment!

• David Decrock
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

scherpe prijzen en perfect afgehandeld, prima geholpen aan de telefoon

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is super om te horen David, dankjewel!

• Martin

Snelle afwikkeling

Zoals het hoort Martin!

• Schipper
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Pannen besteld en op voorraad. Ik kon ze de volgende dag ophalen. De pannen werden keurig bij de auto gebracht.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fijn dat we je zo snel van dienst konden zijn meneer/mevrouw Schipper!

• Binnendijken
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

snelle levering en ook een snelle afwikkeling van de retourzending

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is heel fijn om te horen, dankjewel!

• Margriet
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Een aantal keer contact gehad voor het kiezen van de juiste dakpannen. Steeds heel vriendelijk geholpen, met een goed eindresultaat. Ook prettig dat we de bestelling op konden halen op zaterdag.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fantastisch om te horen Margriet, dankjewel!

• Jeroen
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

snelle en correcte levering een ontdekking voor de ontbrekende stukjes in ons leveringsprogramma

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fijn dat we daarin konden aanvullen Jeroen!

Review voor ADR-Dakwinkel BV

Goeie prijs en snelle levering. Het ging even mis toen we hoorde dat de pallets alleen met een palletwagen konden worden gebracht. Wij hebben echter een grindpad, dus dat viel niet mee. Gelukkig werd er meegedacht en hebben we de kosten voor een kooiaap kunnen delen. Goed geregeld!

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Dat is erg mooi om te horen Wim! Bedankt!

• Bart
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Mijn levering was er heel snel, daarover en over het product ben ik zeer tevreden. Echter minder blij met hoe jullie je chauffeur behandelde. De arme man viel in panne en heeft van 12u 's middags tot 20u 's avonds op de stoep staan wachten met zijn lading vooraleer hij opgehaald werd door een collega. Echt een schande.

Dag Bart,

Ontzettend bedankt voor je feedback! Echter hebben wij geen chauffeurs in dienst die naar België rijden. Dit wordt uitbesteed aan andere partijen. Wil je dat ik je feedback doorzet? Dan zou ik graag je ordernummer ontvangen zodat ik weet om welke bestelling het gaat en dus welke partij het destijds voor je geleverd heeft. Dan vraag ik het graag voor je na!

We zijn wel blij dat je verder tevreden bent over je bestelling, bedankt daarvoor!

• Marcel
    Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle levering dus als er nood aan de man is kun je daar van op aan. Ook de hulp bij de keuzes was ook uitstekend.

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Fantastisch dat we je zo van dienst konden zijn! Bedankt voor het mooie bericht!

Review voor ADR-Dakwinkel BV

Snelle levering en prima service voor als het eens tegen zit

Antwoord van ADR-Dakwinkel BV

Ook daar zijn we voor Wim!